Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv ekonomických faktorů na marketingovou činnost vybrané firmy
ČAPKOVÁ, Aneta
Práce zkoumá, jak vnější faktory, především makroekonomické faktory ovlivňují marketingové aktivity ve vybraném podniku. Pro analýzu vlivů makroprostředí je používána PEST analýza, která obsahuje faktory politické, ekonomické, sociální, technické a technologické. Ekonomickými faktory, kterými jsou: inflace, hrubý domácí produkt, nezaměstnanost, příjmy a výdaje domácností a daně, jsou hodnoceny z dlouhodobého hlediska. Hlavním cílem práce je zjistit, jak tyto faktory ovlivňují marketingovou činnost ve společnosti v posledních deseti letech. Teoretická část popisuje podstatu jednotlivých faktorů, které jsou analyzovány v praktické části této práce. Na základě vyhodnocení výsledků jednotlivých analýz jsou navrhována řešení využití získaných informací, která by mohla vést k posílení pozice firmy na trhu a jejímu potenciálnímu růstu.
Spotřební chování
Babáková, Andrea ; Bartošová, Jitka (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na zkoumání a hledání odlišností spotřebního chování českých a slovenských domácností v závislosti na vybraných společensko-ekonomických faktorech. Pro účely práce je čerpáno převážně z průzkumů uskutečněných Českým a Slovenským statistickým úřadem, konkrétně z výběrového šetření Statistika rodinných účtů za rok 2009. Data jsou analyzována pomocí souhrnných charakteristik polohy a variability a krabicových diagramů. K modelování závislosti spotřebního chování na vybraných kvantitativních a kvalitativních faktorech jsou použity zobecněné lineární modely. Spotřební chování domácností je vyjádřeno prostřednictvím ekonomického ukazatele, sklonu ke spotřebě, který je dáno podílem celkových měsíčních příjmů a výdajů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.